Redomat - sustavi za upravljanje redovima u čekaonicama

Odaberite jednu od dostupnih verzija upravljanja redovima čekanja i omogućite klijentima da čekaju na uslugu sretni i bez dodatnog stresa.

Iza ideja i kompletne realizacije redomat rješenja stoji naš tim djelatnika. Iz tog razloga se verzije redomat sustava mogu prilagoditi potrebama i načinima rada različitih čekaonica i poslovnih prostora.

 
1. Redomat AIR

AIR je pametno rješenje za brzo i trenutačno uvođenje reda čekanja u prostore zdravstvenih, financijskih, javnih, prodajnih te drugih poslovnih subjekata. Funkcionira na principu skeniranja QR koda i odabira usluge iz reda čekanja putem pametnog telefona.
Karakteristike Redomat AIR sustava su:

  • bez ulaganja u hardware (programsku opermu)
  • namijenjen je za sve veličine redova čekanja (opsega i broja usluga)
  • redu čekanja se pristupa preko pametnog telefona (pristup internetu)
  • praćenje promjena u redu čakanja s bilo koje lokacije
  • klijent u svakom trenutku može provjeriti koliko još osoba čeka u redu ispred njega
  • uz stalnu povratnu informaciju klijenti dobivaju dojam da su usluženi brže
  • jednostavan početak korištenja (u roku od 1 - 2 sata)
     

Više informacija potražite na službenoj stranici: redomat.com


2. Redomat MINI

Redomat MINI je praktično rješenje za čekaonice koje trebaju jedan red čekanja.
Pozivanje na red odvija se na jednom ranom mjestu (šalteru) prema rasporedu preuzetih listića.
Karakteristike Redomat MINI sustava su:

  • ne zahtjeva nikakva instaliranja
  • bez ugovora o najmu i problema oko održavanja
  • brza i jednostavna instalacija
  • trenutačno korištenje
  • dodjeljuje listić s rednim brojem sukladno dolasku
  • promjenu u redu prikazuje na brojčanom zaslonu
  • smanjuje nervozu i nesuglasice između kljenata
  • povećava produktivnost i učinkovitost djelatnika
  • osigurava bolju atmosferu u redu čekanja 

 

Više informacija potražite na službenoj stranici redomat.com.

 

3. Redomat MINI Plus

Redomat MINI Plus je sustav namjenjen za čekaonice i poslovne prostore s jednim redom čekanja i više radnih mjesta ( šaltera / blagajni ).
Osnovne značajke Redomata MINI Plus rješenja :

  • za poslovanja koja trebaju jedan red čekanja
  • mogućnost pozivanja s više radnih mjesta (šaltera/blagajni)
  • dodjeljuje listić s rednim brojem sukladno dolasku klijenta
  • prikaz promjena u red čekanja na centralnom zaslonu
  • smanjenje nervozu i nesuglasice
  • povećava produktivnosti i učinkovitost
  • osigurava bolju atmosferu


Više informacija potražite na službenoj stranici: redomat.com

 

4. Redomat SIMPLE

Redomat SIMPLE je inovativniji sustav za čekaonice koje imaju potrebu da šalterski službenik (na šalteru) dodijeljuje klijentima listić iz reda čakanja. Potreba za tavim sustavom se javila u čekanicama u kojima se čeka na red i do nekoliko sati. Inovativni dio sustava je QR kod koji se ispisuje i omogućava da se red čekanja prati na pametnom telefonu s bilo koje lokacije. Osnovne značajke Redomata SIMPLE rješenja :

  • za poslovanja koja trebaju jedan red čekanja
  • kreiranje i dodjelivanje listića vrši djelatnik / šalterski službenik sa vlastitog PC računala
  • listić s rednim brojem se dodjeljuje sukladno dolasku korisnika
  • pozvani listić na red prikazuje se na šalterskom zaslonu
  • promjene u redu čekanja korisnik prati na šalterskom zaslonu
  • smanjenjuje nervozu i nesuglasice
  • osigurava bolju atmosferu u čekaonici

 

Više informacija potražite na službenoj stranici redomat.com.

 

5. Redomat PRO

Redomat PRO je fleksibilan sustav razvijen za nešto složenije čekaonice kod kojih postoji potreba za organiziranjem jednog ili više redova čekanja. Pozivanje na red se može odvijatni na jednom ili više radnih mjesta (šaltera). Iza ideje i kompletne realizacije stoji naš tim djelatnika. Upravo to je glavna prednost i karakteristika sustava jer se može prilagoditi svim potrebama i načinima rada čekaonice. Osnovne značajke Redomata PRO rješenja :

  • za poslovanja koja trebaju jedan ili više redova čekanja
  • mogućnost pozivanja s jednog ili više radnih mjesta (šaltera/blagajni)
  • dodjeljuje listić s rednim brojem sukladno dolasku korisnika
  • prikaz promjena u red čekanja omogućava na centralnom i/ili šalterskom zaslonu
  • smanjuje nervozu i nesuglasice
  • povećava produktivnosti i učinkovitosti
  • osigurava bolju atmosferu
  • praćenje statistika (broj izdanih listića, prosjećno vrijeme čekanja na uslugu, opterećenost šaltera, produktivnost djelatnika i sl.)


 

Više informacija potražite na službenoj stranici redomat.com.