Zašto Vašem poslovanju trebaju društvene mreže

Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, YouTube i Google+ vodeće su društvene mreže u Hrvatskoj, a koje su posve promijenile način na koji ljudi međusobno komuniciraju, informiraju se, obavljaju kupovinu, ... 

Društvene mreže su upravo zbog svoje dostupnosti i dinamičnosti postale nezaobilazni alat i u promociji poslovanja današnjih tvrtki.

Istraživanja provedena potkraj 2015. godine pokazuju da od top 100 hrvatskih tvrtki njih 78% je aktivno na društvenim mrežama. Pritom ih je najviše prisutno na LinkedIn-u, Facebooku i YouTube-u, a nešto manje na Google+, Twitteru i Instagramu.

Tvrtke koje su prepoznale dobrobit i važnost vlastite promocije kroz društvene mreže, svjesne su i činjenice da 1,800.000 Hrvata ima aktivan Facebook profil, te 418.581 korisnika LinkedIn-a.

Društvenim mrežama će popularnost nastaviti rasti zato svakako što prije postanite prisutni na njima. Neke od prednosti promocije putem društvenih mreža su:

 

 

Više prometa prema web stranici Vaše tvrtke

Društvene mreže mogu biti jedan od glavnih izvora prometa prema web stranici Vaše tvrtke.

Kada dijelite zanimljive blog postove, videozapise ili neki drugi sadržaj s Vaše web stranice, postojećim i potencijalnim korisnicima dajete razlog da kliknu na objavljeni sadržaj na društvenoj mreži i tako ih preusmjeravate na web stranicu Vaše tvrtke.

Jednom kad dobijete potencijalne i postojeće korisnike na Vašu web stranicu, možete ih pozvati na djelovanje: pretplatom na newsletter, kupnjom proizvoda ili nekim drugim zanimljivim sadržajem.

Bolje pozicioniranje na web tražilicama

Više aktivnih profila Vašeg poslovanja na društvenim mrežama može Vas dovesti do bolje pozicije na web tražilicama, pojačati vašu vidljivost, a u krajnjem slučaju i povećati zaradu.

Tako je na primjer Google samo jedna od tražilica koja favorizira tvrtke koje su prisutne na društvenim mrežama.

Ažurnim objavama i aktivnošću na društvenim mrežama Vaša tvrtka daje signal o pouzdanosti, relevantnosti i vjerodostojnosti.

Vaše prisustvo i aktivnost na društvenim mrežama može samo povećati svijest o postojanju Vaše tvrtke kod kupaca.

Pritom što više kupaca privučete to će i efekt biti puno jači. Zato se potrudite kreirati kvalitetan sadržaja na društvenim mrežama, a kojim ćete svoju tvrtku promovirati na najbolji mogući način.

Upravo se tako privlače posjetitelji, poboljšava poziciju na web tražilicama, povećava baza sljedbenika i na kraju prodaja.

 

 

Upoznavanje postojećih i potencijalnih kupaca

Društvene mreže su također dobro mjesto na kojem kupci mogu upoznati Vas, ali i mjesto na kojem Vi možete upoznati svoje kupce.

Facebook je u Hrvatskoj društvena mreža koja ima najviše korisnika pa upravo ona Vašem poslovanju može omogućiti da upoznate kako postojeće, a tako i svoje potencijalne kupce.

Na temelju podataka koje prikupite (lajkovi, komentari, dijeljenja sadržaja) moći ćete lakše definirati svoju ciljanu publiku i pritom kreirati sadržaj koji ih zanima.

 

 

Izgradnja osobnosti kroz društvene mreže

Ako želite da kupci saznaju za Vašu tvrtku, društvene mreže su pravo mjesto da se čuje za Vašu tvrtku. Važno je biti dosljedan, stvoriti vizualani identitet koji će biti jednak na svim društvenim mrežama (profilna slika i cover slika).

 

Izgradnja osobnosti Vaše tvrtke kroz društvene mreže može povećati svijest kod vaših kupaca, poboljšati poslovanje i najvažnije prodaju. Zato vrijedi pokušati.

 

Društvene mreže imaju višestruke prednosti, zato je krajnje vrijeme da i Vi svoje poslovanje uključite na neku od njih.

Softwise možete pratiti na Facebook, LinkedIn i Twitter profilu.