Redomat - Upravljanje čekanjem u oblaku

Redomat je jednostavan i funkcionalan online sustav namijenjen za sve poslovne subjekte koji se žele riješiti svakodnevne gužve u čekaonici ili poslovnom prostoru. 

Temelji se na QR kodu koji se dodjeljuju svakom poslovnom subjektu. U trenutku kada poslovni subjekt omogući prikaz QR koda, klijenti mogu pristupiti njegovom skeniranju putem svojih pametnih telefona i pritom slijediti nekoliko jednostavnih koraka.

 

Nakon odabira željene usluge klijent proizvoljno upisuje svoj e-mail i uzima ažurni virtualni listić koji mu omogućava praćenje promjene u redu čekanja. Tako s bilo koje lokacije i bez dodatnog stresa klijent kroz ažurni virtualni listić prati kada je šesti, treći, drugi, odnosno kada je njegov red za prijem. 

 

Za poslovne subjekte je sustav koncipiran i izrađen tako da uz jednostavno sučelje, minimalno truda i bez nepotrebnih gužvi u čekaonici ili poslovnom prostoru obavljaju svakodnevni prijem klijentima. 

 

Prednosti online sustava Redomat

 

Aplikacija u oblaku

nema potrebe za nabavom servera, tehničke opreme i ugovora o najmu te problema oko održavanja

 

Za sve veličine

sustav je namijenjen za sve veličine redova čekanja, bilo koji opseg i broj usluga koje pružate

 

Udaljeni pristup

sustavu se može pristupiti preko interneta bilo kada i s bilo koje lokacije te tako pratiti što se događa s redom čekanja

 

Efikasnost djelatnika

pregledom i analizom rada za proteklo razdoblje može se usporediti efikasnosti djelatnika

 

Evidencija i statistika

  • Prosječan broj posjeta po satu
    dostupna informacija o vremenu kada klijenti traže usluge i koliko ih je u redu čekanja pomaže u prilagođavanju rasporeda rada djelatnika
  • Vrijeme čekanja
    dostupnost informacije o vremenu čekanja klijenta na uslugu
  • Posjeti dnevno
    dostupna informacija o broju posjeta klijenata na dnevnoj, tjednoj i mjesečnoj bazi
  • Ocjena usluge
    povratna informacija o zadovoljstvu klijenata uslugom

 

Naručivanje

sustav pruža mogućnost naručivanja klijenata u određeno vrijeme

 

Fizički ispis listića

pomoću uređaja za fizički ispis listića pristup redu čekanja u čekaonici ili poslovnom prostoru omogućen je svim klijentima

 

Prilagodba

prilagodba opcije sustava potrebama poslovnih subjekata i potrebama njihovih klijenata

 

E-mail integracija

klijenti su uvijek u tijeku primanjem obavijesti na e-mail

 

Lako za korištenje

  • jednostavna prijava klijenata u red čekanja na uslugu
  • omogućena fleksibilnost

 

Uvijek informirani

klijenti u svakom trenutku mogu provjeriti koliko vremena još moraju čekati (procjena vremena čekanja)

 

Brža obrada

uz stalnu povratnu informaciju, klijenti dobivaju dojam da su usluženi brže

 

 

Dugoročno će bolja organizacija reda čekanja i smanjenje vremena čekanja na uslugu utjecati na poboljšanje kvalitete pružene usluge i veće zadovoljstvo klijenata.

Više informacija o mogućnostima probnog testiranja i budućeg korištenja sustava, pogledajte na http://redomat.com/.