SoftCRM - Poslovanje i dokumenti u oblaku

Svaka tvrtka u svojem poslovanju generira različite poslovne dokumente: od izlaznih računa, putnih naloga, korisničke dokumentacije, projektne dokumentacije, do ponude i mnogih drugih.

Nakon određenog vremena, broj dokumenata i dokumentacije raste, te je snalaženje sve otežanije. Da bi se upravljanje nad svim poslovnim procesima i dokumentima olakšalo i ubrzalo, osmislili smo SoftERP - sustav koji pomaže kod izrade, sistematizacije i pronalaženja poslovnih dokumenata s velikim naglaskom na CRM funkcionalnošću.

Osim aspektu dokumentacije, sustav pomaže i pridonosi i u planiranju, komunikaciji, upravljanju i rukovođenju, te time pomaže u podizanju efikasnosti poslovanja i lakšem planiranju (CRM komponenta).

Sustav je koncipiran i izrađen tako da uz jednostavno sučelje i minimalno truda uvodi red u dokumentaciju i rukovođenje tvrtkom, te kvalitetnijem upravljanju sa kupcima.

Za korištenje sustava nema potrebe za novim računalima, nema potrebe za serverom, nema potrebe za održavanjem, nema dodatnih troškova, aplikacija je odmah iskoristiva, odmah ju može koristiti bilo koji djelatnik bez obzira gdje se nalazio (u kojoj god poslovnici, na terenu, u drugoj državi i slično).


Tu na scenu nastupa softCRM rješenje, koje objedinjuje i upotpunjuje funkcionalnost upravljanja poslovnim procesima za sve tvrtke i timove.

Za više detalja, isprobavanje ili početak korištenja sustava, pogledajte na http://soft-crm.net/