Dio atmosfere iz frizerskog salona Nada.

Dio atmosfere iz frizerskog salona Nada.

Dobrim webom preskočite konkurenciju

Potkraj prošle godine smo izradili web stranice Frizerskog salona Nada iz Čakovca. Izrada web stranica trajala je svega dva tjedna. Brzoj realizaciji provedbe projekta pridonio je visoki angažman njegovog naručitelja, vlasnika frizerskog salona Nada.

Porazgovarali smo sa korisnikom kako bi Vam približili tijek izrade web projekta i pritom odgovorili na pitanja koja su česta nepoznanica većine naručitelja projekta.

Evo kako je protekao razgovor sa korisnikom oko početnih očekivanja, tijeku izrade i budućim planovima vezanima za web stranice frizerskog salona Nada. 

 


Što je najviše utjecalo na vašu odluku o izradi web stranica frizerskog salona Nada?
 

Oduvijek sam smatrao da je web stranica najbolji način da mojim klijentima omogućim da na jednom mjestu mogu saznati informacije o uslugama i novitetima u njezi kose i vlasišta.

Kako u salonu Nada uz frizerske usluge klijenti mogu pronaći proizvode za kosu poznatog talijanskog brenda Kemon, ideja o prezentacija usluga i kompletnog asortimana proizvoda kroz web stranicu činila mi se kao odlična ideja i prilika da se istaknem od konkurencije.  

 

Koliko je trajao i kako je izgledao tijek izrade web stranica?
 

Zbog višegodišnjeg iskustva u vođenja frizerskog salona i poznavanju svojih klijenata znao sam koje informacije želim istaknuti na web stranici salona.

Nakon što sam pripremio tekstualni sadržaj, isti sam Vam dostavio. Potom smo zajednički definirali mapu glavnih kategorija i članaka. Slijedeći dan ste mi javili da je domena za web stranicu rezervirana i da započinjete s unosom sadržaja. Dizajn nije bilo teško odabrati jer sam želio da prevladavaju crveno – crno – bijele boje.  Jedan od ponuđenih dizajna u željenim bojama odgovarao je viziji koju sam imao od samog početka.

Tjedan dana kasnije poslali ste mi link do web stranice na kojoj je bio unesen kompletan sadržaj. Bio sam zadovoljan cjelokupnim izgledom web stranice, a preostala je još samo edukacija o korištenju uređivačkog djela web stranice za  kasnije samostalno dodavanje novog sadržaja.

 

Koliko često objavljujete novosti na web stranici frizerskog salona Nada?
 

Na početku je to bilo jedan puta mjesečno, danas je to dva do tri puta mjesečno. Na inicijalnom sastanku ste mi skrenuli pažnju na to koliko je važno opremili web stranicu dobrim sadržajem i koliko je on ključan da klijenti dođu upravo na web stranicu mojeg frizerskog salona.

Neki klijenti mi često puta znaju spomenuti da su vidjeli neki zanimljivi sadržaj na web stranici, a što je odlična povratna informacija da smo odradili dobar posao. To je utjecalo i na odluku da sve češće objavimo novosti o njezi kose i vlasišta. Povremeno na stranici objavimo i članke u kojima donosimo dio atmosfere sa edukacija i seminara na kojima sudjelujemo.

 

Što se u salonu Nada promijenilo od izrade web stranice?
 

Klijenti su sve više postali informirani o našim uslugama prije samog dolaska u salon Nada, a što nam je olakšalo pružanje usluge upravo prema njihovim željama i potrebama. Dok sve one klijente koji traže dodatnu njegu za kosu i vlasište uputimo upravo na web stranicu jer tamo mogu pregledati cjelokupni asortiman Kemon proizvoda, a uz našu dodatnu preporuku na kraju uvijek pronađu proizvod za sebe.

 

miniWEB stranice Frizerskog salona Nada možete pregledati na njihovoj web stranici ili jednostavno prelistati galeriju u nastavku.

 

Zatražite ponudu za vlastiti projekt izrade miniWEB stranica slanjem upita na softwise@softwise.hr ili nas kontaktirate na broj: +385 (0)40 390 997.