Istraživanje provedeno među malim i srednjim hrvatskim tvrtkama otkrilo je kako tek rijetke koriste Customer Relations Management (CRM) rješenja , dok se velika većina tvrtki još uvijek oslanja na jednostavne "Excel" tablice i rokovnike kroz koje prate prodajne procese te odnose s kupcima i klijentima...
Moderno poslovanje danas je gotovo nezamislivo bez kvalitetne implementacije nekih od dostupnih CRM (Customer Relation Managment) rješenja, ipak tek se rijetki mali i srednji hrvatski poduzetnici (od 1 do 100 zaposlenika) odlučuju na korištenje CRM-a u svakodnevnom poslovanju.
CRM je najjednostavnije opisati kao skup alata za upravljanje poslovanjem i odnosima s klijentima/kupcima. Kvalitetan CRM objedinjuje sve podatke o poslovnom odnosu s klijentima i na jednom mjestu omogućuje najbolji mogući pregled poslovnog odnosa. U CRM-u je moguće sve: od praćenja povijesti poslovnog odnosa, pisanje ponuda i računa, upisivanja radnih zadataka pa do statističkog analiziranja i planiranja marketinških, prodajnih i post-prodajnih aktivnosti
Zajedničko istraživanje koje smo poveli sa poslovnim portalom PoslovniPuls - pokazalo je kako je samo 12,9% anketiranih malih i srednjih poduzetnika implementiralo CRM rješenje u svoju tvrtku.
"Bez obzira na poražavavjuću činjenicu da velika većina malih i srednjih hrvatskih tvrtki trenutno ne iskorištava prednosti korištenja CRM rješenja - može nas ohrabriti podatak o velikoj zainteresiranosti za implementaciju CRM-a koja poduzetnicima omogućuje da povećaju učinkovitost poslovanja, prilagode marketinšku strategiju za nove klijente i poboljšaju odnose s postojećim klijentima, te što će se svakako pozitivno odraziti i na samu uspješnost poslovanja tvrtke." komentirao je rezultate istraživanja Drago Bratko, direktor Softwise-a.
Kako bi unaprijedili i poboljšali svoje poslovanje omogućavamo Vam da se registrirajte za besplatni probni period softCRM aplikacije.
Rezultate istraživanja odlučili smo Vam prezentirati kroz infografiku, a koju možete pogledati u nastavku...