Sustav upravljanja redovima čekanja manje zahtjevnosti

Što je zajedničko liječnicima, telekom operaterima, bankama...?

Svi oni svakodnevno uslužuju veliki broj klijenata i pritom se suočavaju s gužvom i dugim redovima čekanja, a koji su često okidač za pojavu nesuglasica između klijenata.

Neki od navedenih subjekata su navedeni problem riješili uvođenjem Redomat MINI rješenja, a koje se bez sumnje može pohvaliti najboljim odnosom kvalitete i cijene.  

Rješenje funkcionira na principu jednog reda čekanja za sve klijente. Iz tog razloga je idealno za ordinacije, te poslovnice banaka i telekom operatera koje poslovanje mogu organizirati u jedan red čekanja.

Uvođenje sustava klijentima omogućava lako i jednostavno uzimanje slijednog listića s rednim brojem na mehaničkom uređaju koji se može staviti na bilo koju poziciju.

Pozivanje na red odvija se sukladno dolasku i redoslijedu dodijeljenih listića. Klijenti promjene u redu čekanja prate na zaslonu sa velikim i lako čitljivim brojevima.

Redomat MINI sustav se sastoji od mehaničkog djelitelja listića koji se montira na stalak, zaslona za prikaz broja listića koji je na redu/u obradi a čije su promjene praćne i zvučnom signalizacijom, te konzole za pozivanje s kojom upravlja administrator sa svoje radne pozicije.

Rješenje ne zahtijeva nikakva instaliranja i registracije, a što značajno utječe na ubrzavanje svakodnevnih radnih postupaka.

Redomat MINI je financijski pristupačan sustav koji na vrlo jednostavan način može organizirati red u čekaonici, smanjiti nepotreban stres i osigurati bolju radnu okolinu.

Cijena Redomat MINI rješenja je jednokratna i dostupna je za već od 2.600,00 kn + PDV, a dostavu svih uređaja i puštanje u rad sustava osiguravamo u roku od 7 radnih dana.

Zatražite svoju Redomat MINI ponudu i ostvarite 10% popusta, požurite jer ponuda vrijedi do kraja prosinca 2016 godine.