Odlike SoftERP rješenja

Izgrađen je modularno, tako da se svi moduli mogu koristiti zasebno, ali se mogu i integrirati u sustav u onoj mjeri koliko je to korisniku potrebno.

Preko svojih modula SoftERP omogućava evidenciju i održavanje matičnih podataka:

  • organizacijske cjeline, artikli, poslovni partneri...
  • ulaznih i izlaznih računa (računi, virmani, plaćanja,...)
  • skladišno poslovanje (skladišta, ulazi, izlazi, minimalne i maximalne zalihe,...)
  • materijalno knjigovodstvo (kalkulacije,...)

Cilj sustava je da se njegovim korištenjem omogući dobivanje točnih i pravodobnih informacija za donošenje kvalitetnih i optimalnih poslovnih odluka. Informacije su dostupne svim korisnicima zavisno o njihovim prvilegijama, bez obzira na lokaciju pristupa ili unosa.

Budući da su osnovni podaci temelj svih poslovnih funkcija sustava (poslovni partneri, skladišta, osobe, artikli,...), kod povezanih se modula poslovne promjene i podaci unose samo jednom i registriraju se u svim potrebnim modulima (npr. izdavanje izlaznog računa za robu razdužuje skladište i puni knjigu izlaznih računa). Jednom unešen podatak pohranjuje se u arhivu informacijskog sustava u svom izvornom obliku te postaje raspoloživ za sve funkcije (službe), jasno uz punu primjenu visokosofisticiranog sustava zaštite i tajnosti podataka.

Softwise prilagođava poslovni sustav stvarnim potrebama korisnika i nastavlja sa neprekidnim usavršavanjem i optimizacijom postojećeg sustava prateći svjetske trendove u informatizaciji. Na taj način se onemogućuje dotrajalost sustava, a korisnicima se pruža dodatna sigurnost u svakodnevnom radu.