Evo kako vlastiti web shop tvrtkama može poboljšati poslovanje

Web shop kao strategija za povećanje prodaje

Želite pokrenuti, unaprijediti ili povećati svoju prodaju, a internet je dio Vaše poslovne svakodnevice?

Vrijeme je da razmislite o mogućnostima koje Vam pruža online trgovina (web shop). Procjenjuje se da će ove godine na svijetu biti ukupno 1,321 milijarda online kupaca…

Jeste li znali da je web shop nastao ranih 90-tih, a da je zahvaljujući Amazonu i e-Bayu taj oblik trgovine postao popularan?

Danas, dvadesetak godina kasnije web shop postaje jedan od najprofitabilnijih oblika trgovine koji ostvaruje godišnji rast za oko 20%.

Razlozi tome nalaze se prvenstveno u jeftinom i efikasnom poslovanju koje ruši barijere geografske ograničenosti, omogućava dostupnost informacija o proizvodima ili uslugama 24/7 za sve korisnike interneta te uštedu novaca na radnoj snazi, prostoru, vremenu itd.

Podaci Eurostata iz 2015. godine također pokazuju pozitivan trend rasta online trgovine. Udio online trgovine u Hrvatskoj je prošle godine iznosio 12,5%, a u Europskoj uniji 15,1% od ukupnog prometa trgovine. U narednim godinama predviđa se daljnji rast zahvaljujući povećanju interesa za kupovinu putem interneta.

Činjenica je da se kupci svakim danom sve više informiraju uoči kupovine nekog proizvoda ili usluge, a jedan od najznačajniji načina informiranja je upravo internet. Statistika pokazuje da 44% online kupaca proces kupnje započinje koristeći internetski pretraživač.

Masa potencijalnih kupaca internetskim pretraživanjem može dobiti informacije iz prve ruke o proizvodima ili uslugama poduzeća za koje možda nikad ne bi saznali i da posluju godinama.

U tom trenutku web shop postaje ključni čimbenik za prvi kontakt s potencijalnim kupcima i postojećim korisnicima proizvoda ili usluga.

Svojim dosadašnjim iskustvom na području izrade web shopa smatramo da on sve više postaje nužnost za većinu poslovnih subjekata koji žele ostvariti svoj puni potencijal.

Za više informacija i detalja kontaktirajte slanjem mail-a na softwise@softwise.hr ili pozivom na +385 (0)40 390 997 ili +385(0)91 426 08 32.